miercuri, 28 ianuarie 2015

Felicitari .

    Felicitari .. ce pot spune , ai ajuns sa ma faci sa ma schimb intr-o persoana in care nu mi-as fi imaginat vreodata ca voi fi . Ai reusit sa ma schimbi  , odata cu plecarea ta , ai ales sa ma lasi cu ochii in soare  , fara pic de interes sau mila .. ai plecat , fara sa iti mai pese daca sunt bine , sau daca sa intamplat ceva cu mine .. daca sunt fericita , sau orice altceva .
  M-ai schimbat intr-o persoana rece .. m-ai facut sa nu mai fiu eu..cea care era ,
  Iti amintesti ca ti-am zis ca voi fi rece si nu voi mai iubi pe nimeni asa cum am iubit pana atunci ? Da.. uite , asta fac acum , batjocoresc sentimentele altora , le tratez cu indiferenta , mi-e frica sa nu le ranesc asa cum ai facut tu mine . Mi-as dori sa stiu doar ca esti bine .. si ca si tie iti este dor de mine, imi pare rau , ca nu am fost asa cum ti-ai fi dorit tu , imi pare rau ca nu mai sunt cine am fost .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu