miercuri, 4 februarie 2015

Pierderea ta..

    Ma intreb oare , de ce sunt asa naiva incat , ii las pe toti sa isi faca un loc aparte in inima mea , in sufletul meu , iar apoi ei ma distrug . Ma Pun ,pur si simplu la pamant . Ma cred in ei atat de mult , pana imi da puctul maxim si ma doboara , Ma inreb cu ce am gresit oare , de ce trebuie sa sufar eu atat de mult .. cu ce sunt eu vinovata? Am incercat de fiecare data sa fac totul sa fie bine, sa fiu fericita , dar asta a fost doar pentru putin timp , pentru ca nu toti se pot schimba .. sau nici macar nu incerca sa se schimbe , ce rost ar mai avea ca eu sa incerc? Aleg sa renunt la tot ce ma distruge , aleg sa plec de langa acele persoane , aleg sa ma indepartez usor , doar ca sa incerc sa le uit, sa le las in trecut , in trecutul meu plin de lacrimi , regrete , amintiri , tristete..Nu regret ca am pierdut mult timp cu persoane nepotrivite , regret ca nu au reusit sa ma faca fericita , nu au reusit sa ma faca sa zambesc atunci cand eram trista , nu au reusit sa fie langa mine atunci cand aveam cea mai mare nevoie de ele .. Regeret ca nu am apreciat persoanele care meritau.. Ma indepartez usor , si las totul in umbra din spatele meu .. acolo vor ramene toate amintirile ,sperantele si gandurile pe care le aveam ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu