vineri, 23 ianuarie 2015

Linistea Marii..





   Atunci cand te gandesti iti amintesti orice , chiar si cele mai marunte ganduri si amintiri ..
   Atunci cand stai pe marginea apei pe malul marii , iti pui intrebarea ''Cum ar fi fost daca ..?'' Fiecare val care se izbeste  de mal  il poti descrie ca pe un vis neimplinit, o speranta spulberata ..
 Stai si te gandesti ca ai vrea ca totul sa fie asa cum iti doresti.. sa fi fericita , sa nu mai existe lacrimi si ganduri negative .  Nu realizezi cat de trista esti , cate lavrimi incerci sa opresti..Marea este ca un refugiu pentru mine, aici am cele ,mai multe amintiri..pe care nici daca vreau nu le pot uita .

Stau si ma gandesc , ma uit cum valurile se izbesc de mal , iar ochii imi lacrimeaza  usor. Imi pun intrebarea , ''oare de ce nimeni nu ma cunoaste asa cum trebuie .. '' sa stie atunci cand port pe fata un zambet fals, dar persoana care era capabila sa faca asta nu mai face parte din viata mea , a devenit un strain .
Imi este usor sa scriu , uitandu-ma la apa , la valuri ,. ma simt din nou , un copil, vremea aceea cand totul era roz .. Atat de multe ganduri , sperante, amintiri ..Nimic nu este asa cum iti vei imagina, mereu va exista ceva sau cineva care sa iti distruga si cea mai mica urma de fericire .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu