joi, 22 ianuarie 2015



 Ma intreb oare daca tu te-ai simtit vreodata asa cum ma simt eu .. asa prost , asa trista , asa singura , aproape abandonata ..nu abandonata ca persoana , sufletul meu este abandonat.. toate gandurile mele sunt colorate cu culori cenusi .. inchise , ce reprezinta starea mea de zi cu zi . Ma intreb oare daca tu intelegi , prin ce trec eu ,sau doar ti se pare a fi o joaca de copii ?
  Am abandonat toate gandurile , tot ce mi-am dorit si tot ce mi-am putut imagina , si toate visurile mele..Mi-as dori sa pot sa fiu ca inainte , sa fiu acea persoana simpla si fericita care zambea din orice lucru marunt ,sa nu pun la suflet totul si sa imi fac rau singura . Vreau sa ma imaginez cea mai fericita persoana , sa zambesc mereu natural ,nu doar un zambet fals .
Nu imi place sa imi arat toate greutatile ,problemele si tot ce am pe suflet , sunt multe, foarte mult dar majoritatea nu le stie mai nimeni , prefer sa le tin in mine, nimeni nu iti vrea binele printre atat de multe persoane false , fara pic de interes in sufletul sau si fara pic de mila . Daca ar putea sa te calce in picioare si in ultima ta clipa de fericire , ar fi perfect .

Te intreb.. ? Oare ma cunosti  ? Sau oare ai putea sa te pui in locul meu sa vezi cum este ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu