joi, 22 ianuarie 2015

Totul se prabuseste..








Usor , usor , putin cate putin , tot ce ma inconjoara se prabuseste , dispare .. Pe zi ce trece , tot ce imi face bine , usor dispare ..
   Puteam sa jur ca s-a schimbat , dar ca de obicei , m-am inselat , el nu s-a schimbat  doar aluzile mele sunt schimbate ,doar visele mele , doar ca imi imaginez un altfel de om , mai bun , mai bland , dar cu timpul , acest om nu va mai exista pentru mine .
    Ar fi mai bines sa renunt acum , la tot cea ce imi face rau , s-a ma indepartez de toate persoanele alea reci care imi fac rau , toate persoanele false din viata mea ,desi risc sa raman fara ‘’prieteni’ .
Putine sunt persoanele care ma inteleg cu adevarat si care chiar ar incerca sa se puna in locul meu doar pentru a ma intelege ..restul pot arunca doar niste vorbe amarate in vand , alaturate de niste minciuni si cuvinte dureroase.

  Cuvintele mereu vor durea mai mult ca orice , prefer sa primesc o palma decat niste cuvinte ‘’grele’’ care stiu ca pe mine ma dor.. mi-as dori sa ma cunoasca cineva la perfectie sa nu mai fie nevoie sa ma descriu eu de fiecare data ..Doar atat ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu