vineri, 9 ianuarie 2015

Heii ..

Hei Iubire ..defapt nu,  scuze , Hei straine .. nici nu stiu cum sa incep .
Ce mai faci, esti bine ?cum o mai duci ?Ma mai iubesti ? Iti este dor ? sau mai bine zis..ti-a fost vreodata ? Am ramas cu gandul la tine de atunci .. de cand ai plecat, de cand te-am imbratisat pentru ultima oara si te-am sarutat . Ma intreb daca esti bine  , sau daca te-ai mai gandit la mine .. 
Esti bine ? Esti fericit ? 
Ma gandeam la clipele petrecute impreuna.. cate momente frumoase , cata fericire , iar acum..acum , suntem separati unul de celalalt ..eu trista , tu ? Nu stiu ,, tie poate iti este bine.. a fost alegerea ta sa uitam sa ne zambim , nu a mea..Imi pare rau ,, Imi pare rau ca am insistat atunci sa ne impacam ... am reusit sa ma fac sa sufar din pacate ..
Ajunsesem sa te iubesc atat de mult..incat acum .. toate sentimentele de iubire ..reprezinta doar ura..durere.
Ai idee cat am plans dupa ce ne-am despartit ? Nu , nu ai de unde sa stii , si nici sa iti imaginezi .. a durut , un timp sa nu te mai am langa mine , inca doare, dar daca te obisnuiesti cu durerea uiti ca e acolo, si incerci sa zambesti sa fi fericita alaturi de persoanele pe care le ai in momentul acela langa tine , ele ar da orice sa te vada fericita.. 
Stiai ca tristetea ti se poate observa chiar si in ochii , in privire ?.. bine inteles ca nu stiai , tu nu sti ce inseamna sa fi ''ranit'' de cineva ..
Imi imaginam ca totul sa fie roz.. dar nu a fost .. Imi pare rau ! .





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu