luni, 5 ianuarie 2015

Sentimente..Ura..

                Am ajuns sa il iubesc atat de mult incat in momentul de fata am ajuns sa il urasc si sa nu ii mai doresc nimic altceva decat ceea ce mi-a facut el mie.Sa jucat atat de mult cu sufletul meu , si sentimentele mele  pana a ajuns sa ma ''distruga'',
                                 Fix persoana la care nu ma asteptam , nu as fi putut sa cred doare atat de tare sa nu mai ai unele persoane langa tine .El a reusit sa ma distruga atat psihic cat si moral, mi-as dori sa pot trece sau macar ca el sa fie din nou al meu..Desi timpul nu poate fi dat inapoi , pentru a putea fi reparate multe greseli facute de amandoi. Iubire e ca un glob de cristal , de fiecare data cand il scapi , sare cate un ciob , care te doare si iti atinge inima ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu