miercuri, 4 februarie 2015

Te urasc ,,

M-ai facut sa te urasc atat de mult , m-ai facut sa nu te mai vreau in preajma mea ,nu mai vreau sa te vad , vreau sa fi invizibil .. mi-ai facut atat de mult rau ..ai reusit sa ma distrugi atat de mult , iar mai apoi nici macar nu ti-a pasat.. mi-ai fi dorit tot ce e mai rau , dar uite ca nu sa intamplat .Vreau sa dispari din viata mea , nu mai vreau nimic de la tine , voi incerca sa imi sterg toate sentimentele fata de tine , voi incerca sa te sterg din gandurile mele , din amintiri , din tot ! Dispari pentru totdeauana te rog , nu imi mai iesi in cale si strica tot de fiecare data , lasa-ma sa fiu fericita sa zambesc ..
 Oare nu te-ai saturat sa iti bati joc? S-a ma folosesti ? S-a ma manevrezi ca pe o marioneta doar pentru ca sunt atat de sensibila si fragila ? Pleaca .. ! Lasa-ma sa fiu eu , ca inainte , pleaca si nu te mai intoarce , mi-ai facut destul de mult rau .. Te urasc pentru ceea ce esti , te urasc pentru ceea ce faci , te urasc pentru ca m-ai ranit , te urasc pentru ca m-ai mintit , te urasc pentru ca nu ma intelegi .. te urasc prea mult, te urasc pentru ca te iubesc prea mult  .. incat sa te pot pierde ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu