sâmbătă, 8 martie 2014

Oare ?

Si da , imi este dor , tin la el , il iubesc , dar sti, nu are  rost sa ma mai gandesc la el tot timpul , 
A venit timpul sa o iau de la inceput , poate nu cu el , poate cu altcineva , dar intai ar trebui sa inchei acest capitol din viata mea . 
Cat timp din viata sa mai pierd , asteptandu-l , gata , timpul a trecut , poate ca mi-a deschis ochii sa imi dau seama ce fel de persoana e , si ca nu merita .Nu merita nici macar  sa il privesc , dar inima vera asta . 
Cat sa mai astept sa isi aminteasca ca exist , sa stau sa ma gandesc la el si dupa sa incep eu sa plang ,era isi bate joc iar eu dupa sa fiu cea care sufera , nu cred ca mai are rost nici sa ma gandesc la el , e prea greu , prea complicat . 
Cand o persoana pleaca din viata ta , inseamna ca altcineva trebuie sa ajunga , poate nu azi , poate nu main e, dar va ajunge intr-o zi , aceea persoana care te va face cea mai fericita .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu