miercuri, 11 februarie 2015

Sterge !



Te șterg din telefon. Acolo unde erai pun o liniuța. Sau poate un semn de întrebare pentru toate întrebările la care nu mi-ai răspuns sau nu ai vrut sa imi răspunzi. 
De fapt mai bine pun un punct. Un punct si de la capat. Si dacă dintr-o întâmplare vei suna, il voi pune sa taca. Sa taca deplin si indelung. Asa nici nu voi stii ca m-ai sunat. Vei deveni un apel ratat, fara sunet si fara melodie. 
Șterge-ma si tu din telefonul tau. Si asa nu mai sunt de mult acolo. Rămăsesem doar un număr și atât. S-a dus de mult vremea când atunci când vedeai numele meu sunând ti se umplea sufletul.
Șterge-ma din telefon, nu pentru azi, pentru totdeauna. De parca nu ti-as fi spus ca eu sunt numărul tău, m-am rătăcit. Șterge-ma si lasă un loc liber, fără nimic, ca un spațiu gol căci asa e, ma simțeam incomplet fără tine.
Si atunci când iți va fi mai greu, încearcă sa ti-l amintești si suna. Va suna la nesfârșit caci eu am deviat apelul tău către o planeta pustie, ca si sufletul tău. Accepta, aveam lumea la picioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu