marți, 24 februarie 2015

Te poti minti singur , dar nu iti poti minti inima !

Mi-e dor , din ce in ce tot mai dor  . Puteam jura ca am trecut peste , ca nimic nu imi va mai aminti de tine , dar sufletul meu te vreai inapoi . Te vrea ca la inceput , te vrea ca prieten , ca amic , ca un frate mai mare cum obisnuiam sa iti spun . Tu ma alinai mereu, ma faceai sa ma simt protejata si iubita , dar ai plecat . Nu te-ai mai uitat in urma , totul pentru tine a fost atat de simplu .. atat de gol , fara rost , As putea spune ca tot acel timp in care am fost unul pentru altul a fost timp irosit , dar nu a fost , a fost timp in care am invatat sa iubesc , si sa aflu cum este sa fi iubita . As vrea sa te pot scoate din cap , din inima , din suflet , vreau sa te uit , pentru ca imi faci rau de fiecare data cand iti aud numele .. Mi-as dori sa te pot imbratisa pentru ultima oara , dar sa ma strangi tare , sa imi unesti toate bucatile din sufletul meu asa cum erau la inceput . Poate ca intr-o zi ne vom revedea , si vom fi asa cum am fost. Poate drumurile noastre se vor intersecta sau vor ramane despartite pentru totdeauna . Sper ca esti bine ..

Un comentariu: