marți, 17 februarie 2015

Imi pare rau ..

   
 Viata nu este intotdeauna cum ne-o dorim, dar o traim cum putem mai bine. Nu exista viata perfecta, dar exista momente perfecte. De ce nu mi-ai spus ca si tu esti la fel ca ei ? Ca esti indentic ? Ce conta ca imi erai doar prieten .. esti exact ca restul , iti bati joc de cei ce te-au ajutat , prea putin iti pasa , te credeam diferit dar m-am inselat . Macar acum stiu , ca trebuie sa schimb ceva, trebuie sa schimb felul de a ma atasa de cineva , felul meu de a fi , felul de a imi arunca increderea in oricine
Imi place sa cred ca am lasat macar o urma pe unde am trecut, atat psihic cat si fizic , placuta sau mai putin placuta, pentru ca nimeni sa nu ma uite niciodata . Daca nu s-a intamplatasta inca, cel mai probabil am sa ma intorc candva , poate doar ca sa ma razbun , sau poate doar ca sa imi amintesc ce era frumos atunci. Cu timpul ma voi uita in urma mea, in trecut , sa vad ce a fost , si poate voi incerca sa ma razbun , sau poate voi incerca sa imi fac un loc special in inima acelor peroane, ceea ce acum nu sa putut si nici nu am dat de inteles ca as vrea asta .Poate ca atunci imi va parea rau pentru tot cde nu am facut si spus acum..Dar mda.. tipic mie, sa nu spun tot ceea ce gandesc , Am irosit si ultima sansa , deci nu mai am de ales , acum pot privi inainte dar umbra din trecut ma va urmari tot timpul si imi va aminti de tine ,de toate lucrurile pe care le aveam in comun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu