sâmbătă, 14 februarie 2015

Atat de diferita ..

            Oare eu sunt atat de diferita ? Sau sunt doar normala .. in jururul meu sunt numai fete , obsedate de machiaj , haine , fite . Eu sunt mai simpla .. nu sunt atat de obsedata ,sa fiu in centrul atentiei , sa fiu bagata in seama de toata lumea . Uneori sunt momente in care imi doresc atat de mult sa fiu singura , undeva intr-un colt , si sa nu mai aud pe nimeni . Sa imi pot pune in balanta toate gandurile . Sa fac in asa fel incat totul sa fie echilibrat . Sunt fete in jurul meu atat de disperate , obsedate , care se gandesc ca na ce masina vor avea peste nu stiu cati ani , dar eu .. sunt asa simpla , nici nu imi bat capul sa am o masina sofisticata ,eu vreau o masina cu care sa pot merge , cu ce ma ajuta ca imi iau o masina de nu stiu cate mii de euro , o masina de cateva sute de euro ce are? Sau atat de multe arfe pe anumite persoane .. stai sa nu uitam ca toti suntem egali , nimeni nu e mai presus , cu totii avem aceleasi drepturi , aceleasi indatoriri. Prefer sa fiu asa simpla cum sunt decat sa fiu trasa la indigo ca toate celelalte .Nu vreau sa fiu indentica cu ele , prefer sa fiu eu atat de simpla..

Un comentariu: