sâmbătă, 7 februarie 2015

Pretuieste.. nu pierde !

 

Mereu va exista cineva sau ceva , care te va face sa te gandesti la trecut . Poate fii chiar si cel mai mic obiect , sau un simplu cuvant , un simplu nume, care poate incepe sa rascoleasca printre amintiri , si sa starneasca regrete . De multe ori imi zic ca nu este bine sa regret ceva ce am facut in trecut , pentru ca atunci acel lucru ma facut fericita , ma facut sa zambesc , si pana la urma am facut ce am simtit, asa ca nu am de ce sa regret sau sa imi para rau .
Nu regret ce am facut , regret doar ca te-am pierdut si poate ca uneori aveai dreptate , ca nu stiam sa te apreciez , dar stii vorba aia , pana nu pierzi nu iti dai seama de ce ai avut. Nu stiu de ce nu te-am apreciat cum a trebuit atunci cand te aveam , sau pur si simplu ma faceai sa ma racesc fata de tine pe zi ce trecea , din cele mai banale motive , De multe ori prefer sa spun in soapta ''te iubesc '' asa cum faceam cand eram impreuna , unul in bratele celuilant , sperand ca tu sa ma auzi ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu