miercuri, 1 ianuarie 2014

Maturizarea

                                     

        


Desi am doar 16 ani , pot crede ca am invatat destul de multe lucruri despre viata .Am invatat in cine sa
am incredere , cui sa ii spun tot ce simt ,dar problema este ca nu poti spune oricui.
Majoritatea ''prietenilor'' sunt doar curiosi ,nu ca le-ar pasa de ce ai patit tu. Noi ne maturizam cat mi mult 
pe timp ce trece ,dar rar recunoastem ca ne-am schimbat pentru ca vom continua sa schimbam destul de multe lucruri in viata noastra .
Este ceva firesc pana la urma sa te schimbi  pentru ca :ai crescut, continui sa te maturizezi ,cunosti lucruri noi , inveti,esti ranit de foarte multe ori de persoana la care nu te asteptai ,dar si tu ii ranesti pe alti la randul tau.
Cu totii visam ,avem dorinte, luptam pentru ceea ce ne dorim cu adevarat . 
Asa este Adolescentul , vrea, cere, nu i se da , si continua sa viseze ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu