sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Greselile mele ..


Orice mic lucru , orice cuvant spus la nervi de cineva la adresa ta , te va rami ..orice persoana isi va lasa amprenta asupra ta . Dar de ce noi trebuie sa tinem cont de ce zic cei din jur . 
Noi ne cunoastem pe noi insine si stim foarte bine de suntem capabili , nu trebuie sa le permitem celor din jur sa ne puna etichete .
Eu sunt puternica , stiu ca pot face aproape orice daca imi doresc cu adevarat acel lucru , sunt capabila sa ma bazez pe proprile mele puteri si proprile mele ganduri .
Leaga-te de persoanele dragi din jurul tau,lasa-i sa te ajute , spune-le tot ce simti ..Orice om greseste mai mult sau mai putin in viata ,dar cel  mai important lucru ..fiti indierenti cu cei ce va vor raul ,cu cei care isi doreau sa dispareti sa va faceti de ras ,sa calcati drept , arata-le c esti capabil de tot ceea ce iti  propui , 
Fi tu , cel in care poti avea incredere .
[posted by Sorana]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu