sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Accept me as I am .. ?

'
                   Sunt oameni care te accepta asa cum esti tu ,nu iti vor pune conditie de schimbare sau iti     vor zice defectele in fata . Sunt persoana care orice ai face , chiar daca le vei gresi acestea vor fii intotdeauna alaturi de tine si la bine si la rau . Uneori te bazezi pe persoanele  recent cunoscute deoarece stii ca in ele poti avea uneori mai multa incredere ..am cunoscut persoane noi care m-au ajutat foarte mult cu diferite sfaturi si consolari ,au fost alaturi de mine cel putin doar cu gandul nu si cu trupul,dar conteaza ca au fost . Uneorii am fost ''abandonata'' de prietenii si am ramas singura , a trebuit sa infrunt sinugura ceea ce ma astepta dar am reusit ,uneori chiar ai nevoie de ajutorul lor . Prietenia niciodata nu se va demoda , acesta ne va oferi cele mai frumoase amintiri alaturi de cei dragi noua , alaturi de prietenii adevarati ,am pierdut persoane pe care le consideram prieteni dar ele au fost doar niste copii false care imi doreau raul . Uneori sunt persoane la care nici macar nu te astepti sa te dezamageasca , imi pare rau pentru tot ceea ce am facut pentru anumite persoane .
[posted by sorana]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu