vineri, 3 ianuarie 2014

Cine sunt eu ?!


Cine sunt eu sa-i schimb pe altii ? Dar cine sunt ei sa ma schimbe pe mine . Sunt intrebari des intalnite ,de ce trebuie ca noi sa ne shimbam pentru a fi pe placul anumitor persoane ? 
Cine sunt eu?…Prea mult am auzit întrebarea asta…Şi cred că niciodată nu am reuşit să dau un răspuns…Pentru că încă nu am reuşit să aflu eu pentru mine…încă nu am reuşit să îmi dau seama cine sunt eu cu adevarat şi care parte mi-a fost atribuită de către restul..Pentru că o parte din noi, mereu va fi ceea ce cred restul despre noi…Şi aceea e partea falsă din noi…Dar oare care parte e cea reală şi care e cea implantată de părerea celorlalţi…? Probabil atunci când voi descoperi şi voi afla răspunsul la această întrebare , voi afla şi cine sunt…
Până atunci rămân să fiu aşa cum mă văd restul…deşi nu m-au încălzit cu nimic părerile celor care nu mă cunosc…chiar dacă sunt rele sau chiar dacă sunt bune…sunt tot doar niste aparenţe…
Sunt un om obişnuit..cu gânduri obişnuite…ştiu că nu voi putea schimba această lume după gândirea mea…Dar nu voi lăsa nici pe alţii să mă facă să imi trăiesc viaţa după gândirea lor…Am venit singur pe lume…Plec singur…şi în urma mea..voi lăsa zâmbete, lacrimi, amintiri sau suspine acelor oameni pentru care nu a contat niciodata felul cum am gândit sau trăit viaţa…

Un comentariu:

  1. Fiecare suntem în felul nostru mai mult sau mai putin lumea poate spune multe pot vorbi la nesfarsit de orce defect sau viciu...te pot analiza...însa sufletu doar tu îl poti sti exact cum este....si ca persoana doar tu vei sti cu adevarat adevaru despre cum esti tu cu adevarat..

    RăspundețiȘtergere