joi, 13 noiembrie 2014

Oare te vei intoarce .. ?

















Şi , ştiu  nu este prima oară când i-am greşit , am făcut-o de multe de ori , ddar acum ,a fost ceva mai mult decât , rău . Îmi pare rău pentru tot ce i-am făcut şi mi-l doresc înapoi , lângă mine . Mi-e dor  îmi fie  un frate mai mare , care îmi oferea cele mai bune sfaturi , eu sunt o copila naivă care nu ştiu  deosebesc cea ce este bine , faţă de cea ce este rău . De multe ori am ales calea greşită , dar atunci . pe moment nu am realizat asta , îmi pare rău pentru tot ce i-am făcut , şi da , îlvreau înapoi , vreau  fie iar lângă mine . Încerc  îi recapăt încredere în mine .. dar dacă el nu mai are încredere în mine .. eu de unde  mai am? Mi-e dor de el , foarte dor , dar uneori speranţele pot acoperi aceste găuri rămase ,şi pot readuce  sentimentele înapoi în peisaj, când e lângă mine ,  simt cea mai fericită ..şi seobservă , a trecut o luna de când nu l-am mai ţinut de mâna , de când nu l-am mai sărutat.. şi îmi pare rău , îmi este teamă  el nu se va mai întoarce la mine ... îmipare rău ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu