marți, 18 noiembrie 2014

Fericirea incepe azi ..

Poate ca  a trecut o perioada foarte lunga in care tristetea a cuprins tot ceea ce insemna, pentru mine fericire , prea multe motive din care sa fiu trista , prea multe motive din care sa nu zambesc , prea multe lucruri care m-au  afectat atat moral cat si psihic .
  Dar intr-un final , apare acea persoana care schimba totul , desi eu la randul meu i-am gresit foarte mult , ea m-a  acceptat cu greseli , dar si cu defecte ,aceea persoana care a incercat si va incerca sa m-a schimbe mereu in bine .Aceea persoana pe care nu mai  vreau sa o pierd.
 Unele lucruri sunt atat de simplu de spus .. dar atat de complicat .. pot spune ca :
TE ADOR PENTRU FELUL CUM IMI VORBESTI,
TE ADOR PENTRU FELUL CUM TE SIMT,
TE ADOR PENTRU CA MA FACI SA FIU EU, CU ADEVARAT ...
Iubitul meu, vreau sa stii ca te iubesc enorm de mult si m-am indragostit de tine din clipa in care am vorbit prima data. Esti cel mai minunat om din lume si meriti sa fii cel mai fericit. Poate ca uneori sunt rea cu tine si stiu ca te-am facut sa suferi, dar crede-ma ca nu am vrut; nu mi-am dat seama de consecintele care ar urma dupa toate lucrurile rele care le-am facut. Te ador si stii asta, insa am gresit si te rog sa ma ierti . Tu esti aceea persoana care mi-ai readus fericirea , si m-ai facut sa imi dau din nou seama , cum este sa fii fericit cu adevarat . Te iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu