sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Da vs. Nu

 ''Ridica-ma si spune-mi ca va fi bine.Ridica-ma si   spune-mi ma ai pe mine! ''


Îţi aminteşti când mi-ai spus că pot vorbi orice cu tine şi că întotdeauna vei fi aici? ... Poate ca esti aici , dar nu esti cum erai inainte , durerea te-a facut sa te schimbi , sa nu mai fi tu , sa nu mai fii aceea persoana pe care o cunosc ..si imi pare rau ca am facut toate astea .  Ma doare tare , acum ca imi intorci totul cu aceeasi moneda , m-a faci sa ma simt exact cum te-am facut eu sa te simti ..ai reusit sa imi arati cat de tare doare atunci cand esti tratat cu indiferenta , atunci cand nu ti se acorda toata atentia de care ai nevoie ,cand totul este atat de sec , te vreau inapoi , dar vreau sa fie totul ca inainte , stiu sunt sase minime ca totul sa fie aproximativ la fel .. Singura sansa pentru a te recuperea este ceea , sa lupt pentru ceea ce imi doresc si sa iti demonstrez ca eu chiar m-am schimbat si ca te vreau inapoi langa mine , vreau sa iti arat cat de mult te iubesc , dar totusi parca ceva ,m-a impiedica , m-a impiedica frica de a nu iti gresii din-nou , sa nu iti gresesc in timp ce iti demonstrez ca voi fi alaturi de tine mereu si ca nimic nu ma poate impiedica sa fac asta , mi-e frica ca nu voi reusi .. ca voi pierde in fata mea , din cauza proprilor greseli .. ''Nimic nu o sa ne desparta ..'' iti amintesti , ne spuneam asta mereu .. tot ce pot sa iti mai spun este ca o parte din mine a ramas la tine , dar vreau totul ..as incerca sa fac tot ce pot doar ca sa ne fie bine , Dar pana cand voi afla raspunsul deciziei tale..imi va fi greu .. Te iubesc.. ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu