joi, 22 septembrie 2016

Dor..dorul doare.

O nouă zi trecuta prin viață mea .Este seara ,gândurile sunt ca o avalanșă în mintea mea,dar ele nu se mai opresc . Imi este atât de dor de tine ,de cel pe care îl iubeam..
Sunt atât de multe cuvinte nerostite ,atât de multe regrete , atât de mult dor . Dor ..dor care doare ,si doare tare ..
Mai sunt doar doua zile până la data expirării tuturor viselor noastre ,pana aici au fost stabilite,ar fi urmat să fim cei mai fericiți îndrăgostiți,dar tu..tu nu ai mai avut răbdare și ai renunțat. Nu te-ai gândit cât de mult mă rănești dacă renunți , Dar ai facut-o ,fără a te mai uita în trecut ,în urma ta , la ce ai lăsat , cata durere si cate lacrimi.. Sper doar că ești fericit alaturi de ea acum.
Au trecut atât de multe zile fără tine , nu mi-aș mai fi imaginat că nu ne vom vorbi atât de mult timp,ca nu vom mai fi noi ,ca vom fi iar străini. Cum pot fi doi oameni ce s-au iubit străini ? Cum pot uita tot ce a fost..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu