duminică, 2 octombrie 2016

Te iert

"Te iert...
Te iert pentru ca m-ai mintit iar eu am crezut în cuvintele tale fără noimă. Te iert pentru ca ne-am facut planuri si apoi le-am spulberat.Că mi-ai reprosat defecte pe care nu le aveam. Te iert pentru ca m-ai facut sa ma simt slaba,ca m-ai facut sa ma îndoiesc de mine. Te iert pentru toate lunile pe care le-am petrecut plângând,nedorind sa vad pe nimeni. Te iert pentru ca m-ai facut sa îmi pierd încrederea in oameni si în iubire. Te iert pentru ca mi-ai aratat ca oamenii sunt rai si ca prea multa bunatate strica.   Te iert ca nu ai stiut sa ma pastrezi,ca nu ai încercat sa ma opresti,ca m-ai ranit,ca nu te-ai oprit din a-mi face rau. Te iert pentru toate cuvintele alea dureroase pe care mi le-ai zis.Pe care le-ai transformat în cuțitul pe care mi-l rasuceai în inima asa,doar pentru distractie. Nu ai cum sa stii ce te asteapta mâine. Poate cea mai mare fericire,poate cel mai mare regret! Nu ai cum sa anticipezi unele emotii. Indiferent de orice,ele vor fi! Diferenta o face felul în care le traiesti. Pentru ca atunci poti sa decizi sa suferi sau sa ierti. Cel mai bine este sa ierti!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu