miercuri, 7 septembrie 2016

Si fara tine..

Si fara tine am sa ma descurc , am sa ma descurc , am sa incerc sa las trecutul in urma si am sa imi continui a imi urma visele .
E o noua zi , o noua dupa-amiaza , o noua serie de ganduri , ganduri ce se duc spre tine , spre cel pe care l-am iubit , cel la care am ajuns sa tin atat de mult incat acum nu mi-l pot scoate din cap . Da tu,despre tine este vorba ,om ce acum ai ramas fara suflet si inaintezi in viitor cu pasi grabiti dar nesiguri,singur ,pe un drum pustiu ,care nu duce undeva.
Poate cu trecerea timpului iti vei da seama ca ai lasat in urma ,aceea persoana ce te cauta si la cele mai tarzii ore , doar pentru a iti auzi vocea sau pentru ai spune ca a visat urat iar acum nu mai poate dormi . 
Ai lasat in urma ta atat de multe vise , amintiri , planuri si promisiuni , fara a mai tine cont ca acolo exista si sentimete ,un suflet pus pe tava , in fata ta , un suflet de om ce putea face orice pentru tine .
Poate intr-o zi ,cu siguranta vei ajunge sa ratacesti printre aceste randuri si ai sa iti amintesti tot ce a fost candva ,si probabil iti vei dori sa poti da timpul inapoi..dar va fi tarziu , cel mai tarziu , timp ratacit printre amintiri si lacrimi . 
Dar tu ,om drag sa stii ca inca imi lipsesti ,dar lipsa ta ma invatat ca e mai bine sa nu te mai caut ,sa las timpul sa treaca sa te stearga din suflet.Ma bucur ca te am cunoscut ,si ca ai facut parte din viata mea , nu definivit ,dar ai fost un calator frumos ce mi-a oferit atat de multe amintiri de neuitat ! 
Randurile astea sunt scrise pentru tine draga A. .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu