miercuri, 21 septembrie 2016

Te urasc! Te iubesc! Nici nu mai stiu..

Încă o zi ,inca o serie de lacrimi vărsate.  Au trecut aproape două luni de când totul pare pustiu fără tine. Aproape două luni seci,fara mesaje de buna dimineața ,fără urări de noapte buna ,fără a purta de grija celuilalt. În fiecare zi mă întreb dacă ești bine,daca tu îmi duci dorul , dacă îți mai trec măcar puțin prin gând..sau ești fericit lângă ea ,oare te-a făcut atât de repede sa uiți de mine ?Oare chiar am dispărut din sufletul tau fără a mai lasa vreo amintire ,vreun regret ?
Am învățat că probabil nu are rost sa mai aștepți ceva ce nu se va mai întoarce vreodată , sau poate se va mai întoarce ,dar probabil nu va mai fi la fel.. . Tu te vei mai întoarce ? Îmi vei mai șopti noapte buna ca pe vremuri,in momentele în care dormeam amândoi ?
Îmi lipsești atât de mult om drag , dar nu te mai pot aduce înapoi..oare singur te vei mai întoarce ? Oare îți este bine ? Oare ea te iubește ? Eu încă o fac..sau așa cred ,te iubesc sau te urăsc ,nu stiu sigur ce simt..Dar ura a pus stăpânire pe inima mea.. . Îmi doresc să îți scriu toate astea tie dar probabil nu ai da nici doi bani pe toate cuvintele mele ,poate intr-o buna zi , le vei citi chiar tu..
Te urăsc! Te iubesc.. Nici nu mai stiu ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu