duminică, 2 octombrie 2016

Datorita tie ,astazi sunt mai puternica !

Îți mulțumesc pentru că m-ai făcut să sufăr, altfel n-aș fi putut realiza cât sunt de puternică!

În ziua în care ai plecat, mi-a fost frică. Recunosc. Credeam că tu ești singurul care mă putea înțelege. A început un război între cine eram cu adevărat și cine ar fi trebuit să fiu pentru a rămâne lângă tine. De ce nu m-am mulțumit cu acel puțin pe care mi-l dăruiai? Din egoism? Nu. Pentru că voiam mai mult.

Dragule, astăzi sunt mai puternică și trebuie să-ți mulțumesc.

Mi-am vindecat câteva cicatrici, am șters praful pe care l-ai lăsat în urmă, am descoperit cât de frumoasă este libertatea și am plecat la vânătoare! Am descoperit că sunt destul de atrăgătoare, că există bărbați care mă priveau de departe deși eu îi ignoram, am realizat că acel ruj pe care nu-l mai foloseam pentru că era prea sexy îmi stă extrem de bine, că parfumul pielii mele stârnește fantezii despre care tu n-ai auzit. Un domn nu cedează în fața unei femei puternice, nu se teme și nu-l interesează cine domină sau are dreptate. El știe ce-i place și asta îi este de ajuns. Domnii vorbesc prin fapte, băieții găsesc scuze.

Mă concentrez asupra viitorului meu. Fac compromisuri față de cine merită. N-am vrut să fiu ca tine, rece. N-am vrut să găsesc scuze, să uit ce înseamnă iubirea. Când spun te iubesc , vreau să o simt cu adevărat, dragostea să-mi pătrundă sub piele și să mă facă să uit de restul lumii.

Astăzi sunt o eroină: sunt personajul principal în povestea mea. Nu mai accept actori grăbiți, nu mai accept improvizații! Mi-am asumat rolul, știu cine sunt: sufletul îmi este rebel dar știe ce înseamnă iubirea.

Am devenit mai pretențioasă pentru că tu mi-ai dovedit că merit mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu