luni, 18 decembrie 2017

Ultimul miracol..



Azi , acum , mâine , sau poimaine .Acum ori niciodată.
Tu , ai fost aceea persoana de la care ar fi trebuit sa primesc iubire eterna , dar tu , ai fost cel ce a facut din viata mea o adevarata dezamagire , o dezamagire fara margini si fara sfarsit . În urmă cu șașe ani , a inceput suferința , suferinta provocata din cauza ta . Atunci tu ai plecat , fara a te mai uita in urma , ai uitat ca in urma ta ai lasat persoane care te-au iubit si inca te iubesc neconditionat .
Mai sunt doar 7 zile , pana la Craciun , iar gandurile ma duc la tine , in trecut. Mi-as dori sa fiu in bratele tale , in sufletul tau , dar asta nu se poate , nu sunt nici macar in amintirile sau gandurile tale .
Acum , la aproape 20 de ani , dar inca o copila fara copilarie , sper ca intr-o zi te vei intoarce si imi vei fi alaturi pentru totdeauna . Ar fi o bucurie sa incerci sa repari tot ce ai stricat , sa umpli toate golurile pe care tu le-ai creat in sufletul meu prin lipsa ta .
Te-as asteptat mereu , fara oprire..dar am obosit sa mai astept. Finalul asteptarilor este aproape . La sfarsit de an ,te voi da uitarii , voi uita ca tu mi-ai dat viata , ca imi esti tata , ca sunt suflet din sufletul tau , sange din sangele tau . Craciunul acesta , te astept ca pe un miracol , un cadou de Craciun , care probabil nu va veni . Te voi sterge din inima si mintea mea definitiv , vei deveni un strain fara cale de intoarcere.
Un ultim miracol de Craciun esti tu , draga tată !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu