miercuri, 1 aprilie 2015

Trecut si Prezent .

  Nu am sa mint ca te-am uitat . Nu , nu te-am uitat si nici nu am sa te uit , esti cel ce ma invatat sa iubesc cu adevarat , cel ce ma facut sa zambesc in cele mai grele momente. Ai fost langa mine atunci cand am avut nevoie de cineva care sa ma asculte si sa imi ofere atentia potrivita . Acum , nu mai esti tu cel la care ma gandesc non-stop , minunt din minut , nu mai esti tu cel caruia ii zambesc , deparca as fi cel mai fericit copil . Acum il privesc pe el ,pentru ca el este totul pentru mine acum . ♥ El imi reda zambetul pe buze , si imi reincalzeste sufletul. El ma asculta , el ma intelege , el ma iubeste . Cand sunt cu el , totul este perfect , nimic nu ma poate face sa dau inapoi , din a tine la el , si a spera sa stau cat mai mult cu el . El este tot ceea ce imi pot dori , imi dores sa il imbratisez continuu si sa il tin langa mine fara sa il las sa plece ♥.

2 comentarii:

  1. Astept cu nerabdarea continuarea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Continuarea , o vei descoperii in viitoarele postarii . Sunt foarte curioasa cine esti..

      Ștergere