luni, 13 aprilie 2015

De multe ori , zambetul ascunde multe ..



 Imi era  dor sa scriu , sa ma descarc..am atat de multe sa scriu , dar ..nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa termin .
 Imi este dor sa fie totul ca inainte , imi este dor sa am tatal langa mine ,sa stiu ca este langa mama, mai este putin si se fac 3 ani de cand el a uitat ca mai are copii . Imi este dor sa vorbesc cu el , sa rad . Imi este dor de el , totul sa schimbat de atunci . Gandul ca el este in fiecare minut cu o persoana straina pe care eu nu cunosc langa el , o persoana care il imbratiseaza in locul mamei , ma doboara . Gandul ca el nu mai face parte din familia noastra .
   De multe ori mi sa spus ca eu sunt o persoana puternica , pentru ca intotdeauna am fost o persoana fericita desi in sufletul meu s-au dat zeci de razboaie , desi sunt atat de multe ganduri care  dor , si atat de multe amintiri .
Urasc faptul ca anumite persoane imi spun ca dramatizez ,ca ma prefec , daca ar sti tot cea ce simt , si cum sunt in fiecare minut, nu ar mai vorbii .
Multe persoane cred ca, daca zambesti tu esti total fericit , ca nu ai nici cea mai mica problema , dar putine persoane te cunosc cu adevarat si le este usor sa stie daca iti este bine sau nu . Sunt putine persoanele care pot fi asa , si le intalnesti rar .
Mi-as pune o dorinta , dar cu greu as alege una din miile de dorinte pe care le am .Mi-as dorii sa dau timpul inapoi , sau sa il opresc in loc . Mi-as dorii sa zambesc macar iar , dar fara sa ascund in spatele zambetului meu , tristete . Mi-as dori sa primesc o urare de la multi ani de la tata .. mai sunt 15 zile , pana implinesc 17 ani ..  Mi-as dori fericire ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu