miercuri, 20 mai 2015

Trecutul.

Am plecat , m-am intors , ai plecat , te-ai intors si am tot repetat asta parca la nesfarsit ... Era randul tau sa pleci si ai plecat asa cum obisnuiai . Am asteptat sa te intorci , dar nu ai mai venit . Credeam ca intarzii si eram convinsa ca te mai pot lua macar odata in brate . Am asteptat zile , nopti , saptamani , luni.. si nu m-am  gandit nici macar o clipa ca ai plecat de tot. Am tot refuzat sa vad ca asta-i  sfarsitul , am refuzat sa cred ca nu o sa mai vi.. am am refuzat sa cred ca esti fericit  in alta parte . Am refuzat , pana cand am fost nevoita sa accept realitatea. Eu nu te mai astept , dar o parte din mine inca spera , dar sperantele-s rele . Sperantele ma otravesc si ma fac sa-mi fie dor , sa-mi imaginez ca o sa fie bine ..da stiu ca nu o sa fie .. pentru ca bine era doar alaturi de tine .

2 comentarii:

  1. oare de ce trebuie sa fie iubirea atat de dura?de ce totul nu poate fi usor?de ce persoanele nu vad cat le ranesc pe altele?de ce trebuie sa fie nopti albe pline de false sperante?de false asteptari?de ce oare nu putem trece peste o iubire ce initial trebuia sa fie doar de o vara?de ce oare nu putem uita aceea persoana minunata din viata noastra?de ce oare orgoliul nu poate fi lasat deoparte?de ce oare o persoana vrea sa o omoare pe alta incetul cu incetul?de ce oare nu o omoara direct sa o scuteasca de toate suferintele? scuze ca scriu aici aceste randuri dar simteam nevoia de a scrie undeva aceste cuvinte mam saturat sa plang zi de zi si noapte de noapte mam saturat sa mor incetul cu incetul dar ea...ea nu vrea sa inteleaga si totusi o iubesc da o iubesc poate intro zi te vei "plimba" pe aici si vei citi cuvintele acestea sau poate nu vei ajunge aici dar daca ajungi sa sti ca team iubit din prima clipa cand team vazut si inca te iubesc si acum si te voi iubi pana ce voi muri si dincolo de moarte al tau tripluA

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos te-ai exprimat . Iubirea doare,doare foarte mult,chiar si atunci cand nu ai vrea..as vrea sa stiu cine se afla in spatele cuvintelor scrise de tine ..

    RăspundețiȘtergere