miercuri, 31 decembrie 2014

After ...Before




Cu siguranta nu sunt aceeasi persoana care eram la inceputul acestui an .Sunt ultimile ore din acest an , an in care am acumulat cele mai frumoase amintiri alaturi de cele mai minunate persoane.In acest an am invatat sa apreciez persoanele din jurul meu , si sa m-a distantez de acele persoane care nu merita atentia mea .  De'a lungul acestui an , m-am schimbat .. m-am schimbat mult .. am inceput acest an ..cu ganduri marunte si triste , cu indecizi ,si multa tristete , este adevarat ca asa cum te prinde anul nou , asa vei fi tot anul ..si acum am aproximativ aceasi stare ca atunci .M-am schimbat mult , nu stiu daca in bine sau in rau .. dar eu cel putin nu m-a mai simt aceasi persoana si imi pare rau , as vrea sa fiu ca inainte .. dar nu stiu ce este schimbat la mine .. m-a simt de parca as fi devenit mai matura , dar vreau sa fiu iar o copila naiva,.
  Ce-i drept m-am schimbat ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu