sâmbătă, 1 martie 2014

Recunosc..

   
Pot , spune ca recunosc , imi este atat de  greu sa trec peste , da, imi este dor de el , chiar foarte dor , dar mi-e teama sa ii spun ca inca tin la el si poate ca as mai vrea sa incercam o data relatia noastra.. 
Este atat de greu sa iti recunosti adevaratele sentimente. 
Imi este frica , imi este teama sa mai vorbesc cu el , cand il vad la departare si , vad ca se apropie usor cu pasi  lenti , ma speri , ma panichez si imediat imi mut privirea in alta parte , sau ma uit in telefon ...
Nu inteleg de ce sunt atat de fraiera si nu ii spun tot , in fata , sa am curajul sa ii spun ''STAI ", AM CEVA SA ITI SPUN ! '' , nu , nu pot , pe cine incerc sa pacalesc ..Am nevoie de curaj , dar imi  este teama sa nu ma reneasca din nou . Poate e mai bine sa ramanem asa cum suntem , doar prieteni . 
Am incercat sa trec peste da nu sa putut , am cunoscut un alt baiat , dar era prea greu sa ma atasez de el , de ce sa stau cu el mult timp daca eu nu ma simt bine ? , daca nu este potrivit pentru mine ? Int-adevar il placeam dar degeaba eu tineam la fostul , era prea greu sa trec peste , asa ca am ales sa pun punct relatiei , fara sa ii zic  nimic . 
Totul este mult prea greu ..  :(
[Posted by Sorana]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu